Merhaba!
Nisan bültenininde yer alan haberlerin daha detaylı versiyonları burada!
Nisan ayının bizim için en heyecanlı olayı şüphesiz 10 Nisan tarihinde iş ortaklarımızla beraber gerçekleştirdiğimiz “AI-Driven Trust: The Future of Identity & Secure Transactions” isimli etkinliğimizdi. Finans ve fintech kurumları ağırlıklı olmak üzere yüzden fazla misafir ağırladığımız bu etkinlikte hem yeni logomuzun lansmanını yaptık, hem de iş ortaklarımıza yeni teknolojilerimizi anlattık.
Ağırlıklı olarak finans sektöründen olan yüzün üzerinde misafiri ağırladığımız bu etkinlik çok keyifli ve ve verimli geçti. Etkinlik ile ilgili daha fazla detayı burada bulabilirsiniz.
Etkinlikte lanse ettiğimiz yeni logomuz bizim için oldukça heyecan verici bir gelişme! 2016 yılında bir dijital imza firması olarak kurulduğumuzda tasarladığımız ilk logo 2019 sonrası Covid 19 etkisiyle uzaktan kimlik doğrulama alanına yönelmemizle kullanışlılığını yitirdi.
Yönümüzü KYC alanına çevirince logomuzu da değiştirme ihtiyacımız ortaya çıktı. Güçlü, ayakları yere basan, güven yaratan bir logo tasarladık. Uzunca bir süre de bu logoyla ilerledik.
Ancak zaman içerisinde işler yeniden karmaşıklaşmaya başladı. firmayız. Sektör ihtiyaçları ve müşteri taleplerinin yönlendirmesiyle biz aynı eksende farklı ürünler üretmeye başladık. Ve bu ürünlerin artması ile sanki hepsi ayrı birer firmaymış gibi bir hava oluştu. Öte yandan kimlik doğrulamada da güvenli ve güçlü olmanın yanı sıra esnek, dinamik ve kullanıcı odaklı olmak gibi farklı değerler de ön plana çıkmaya başladı. Tüm bunları dikkate alarak yeni bir logo tasarlama sürecine gittik ve sonuç olarak bu logo ortaya çıktı.
Son olarak da tüm ürünlerimiz için aynı dili takip eden logolar hazırlattık. Bunların her biri başlı başına çok güçlü ürünler fakat temelde hepsi dijital güvenlik ürünleri. Techsign muhtemelen daha fazla ürün ortaya çıkarmaya devam edecek. Bu ortak dil ve takip eden tasarım sayesinde siz yeni çıkan bir ürünümüzle karşılaştığınızda hemen bu ürün Techsign’a ait diyebileceksiniz.
Uzaktan müşteri edinimi ve kimlik doğrulama süreçleri dinamik ve her zaman güncel tutulması gereken süreçler. Riskleri vaktinde tespit ederek her zaman güncellenmeye hazır bir plan oluşturmak Techsign olarak bizim en büyük önceliklerimizden biri. Bu yüzden müşterilerimizi süreçlerle ilgili güncel tutmayı önemsiyoruz. Prove ID platformunun raporlar kısmı tam olarak bu amaca hizmet ediyor.
Ne Değişti?
Güncelleme öncesinde raporlar yalnızca genel bir analiz veriyordu. Adımları geçen müşteri sayısı ve takılan müşterilerin hangi adımlarda takıldığına dair verilen bu bilgi de önemli. Ancak biz bir adım daha öteye geçerek müşterilerin kimlik doğrulama sürecine ekledikleri modüllerin her biri ile ilgili tüm aşamaları detaylı bir şekilde takip edebileceği bir ortam tasarladık.
Müşterilerin en çok hangi aşamada takıldığını tespit ve takibin firmalar için iki önemli yararı var: 1.si akışı daha sorunsuz bir hale getirecek önlemler almak; 2.si ve daha da önemlisi ise en çok saldırı alan adımları tespit ederek bu adımları güçlendirmek. Zira en çok saldırı alan adım bugün geçilemiyor bile olsa dolandırıcıların bu konuda kendilerini geliştireceğini kesin olarak söyleyebiliriz!
Prove ID’deki bir diğer yenilik ise web sdk ürünümüzün kullanıma hazır olması!
Artık müşteri edinme süreçlerinizde uzaktan kimlik doğrulama yapmak için mobil uygulamaya ihtiyacınız yok. Basit bir API entegrasyonuyla müşteri kimliklerinizi desktop üzerinden de doğrulayabilirsiniz.
Kimler İçin Önemli?
Mobil uygulaması olmayan ya da kullanıcıların çoğunlukla masaüstünde işlem yaptığı platformlar için masaüzerinden kimlik doğrulamak büyük önem taşıyor. Techsign müşterileri içinde bu talebi uzun zamandır dile getirenler kripto borsasında çalışan müşterilerimizdi. Müşterilerin kimliğini her hangi bir ek uygulamaya gerek kalmadan masaüstünden hızlıca doğrulayabilmek iş akışlarının akışkanlığı için büyük önem taşıyor.
Kripto borsalarının yanı sıra yaş doğrulamasına ihityaç duyan platformlar için de masaüstünde doğrulama yapabilmek önemli. 18 yaş altına hizmet vermeyen platformlar, -içki satış siteleri, bahis ve kimi oyun siteleri-, e-ticaret siteleri, çevrimiçi konsültasyon veren siteler vs..